Zajmuję się malarstwem i tkactwem artystycznym, wykonuję ilustracje do książek dla dzieci oraz prowadzę zajęcia artystyczne dla dzieci i młodzieży.
Jestem absolwentką Państwowego Liceum Sztuk Plastycznych w Bielsku-Białej, kierunek tkactwo artystyczne. Ukończyłam studia na Wydziale Pedagogiczno – Artystycznym Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach, Filia w w Cieszynie. Dyplom z wyróżnieniem w pracowni malarstwa prof. Jerzego Wrońskiego uzyskałam w 1998 roku. W 2018 roku otrzymałam tytuł doktora w dziedzinie sztuk plastycznych.
Jestem autorką 19 wystaw indywidualnych, m.in.: w Galerii Bielskiej BWA w Bielsku-Białej (2015), Bastei Zamku w Cieszynie (2015), Galerii Sztuki Współczesnej BCK w Brzegu (2016), Galerii Sztuki w Teatrze Ziemi Rybnickiej w Rybniku (2017), Galerii „Magazyn 22” w MOK w Jastrzębiu-Zdroju (2017), Galerii WST w Katowicach (2018), Centrum Kultury Śląskiej w Nakle Śląskim (2018). Brałam udział w 20 wystawach zbiorowych, w tym trzykrotnie zakwalifikowałam się do Biennale Malarstwa „Bielska Jesień” w Galerii Bielskiej BWA w Bielsku-Białej (2005, 2011, 2017), do „10. Triennale Małych Form Malarskich” w Galerii Sztuki Wozownia w Toruniu (2016), do IV Triennale Malarstwa ANIMALIS w Miejskiej Galerii Sztuki MM w Chorzowie (2017) oraz do Międzynarodowego Biennale Obrazu „Quadro Art” w Łodzi (2018), na którym otrzymałam wyróżnienie honorowe. Na Ogólnopolskim Biennale Sztuki – 45 Salon Zimowy, Radom 2018 otrzymałam II nagrodę – Nagrodę Prezydenta Miasta Radomia. Jestem również laureatką Nagrody Dyrektora Galerii Bielskiej BWA podczas 3. Bielskiego Festiwalu Sztuk Wizualnych 2014, którą było zaproszenie do wystawy indywidualnej w Galerii Bielskiej BWA. W 2015 roku otrzymałam stypendium Miasta Bielska-Białej w dziedzinie kultury i sztuki.
Tworzę prace w malarskiej technice własnej, dzięki której osiągam efekt przenikania płaszczyzn. Zastosowanie nakładanych na siebie półprzeźroczystych tkanin przemysłowych, które poddaję obróbce malarskiej, jest dla mnie sposobem na pogodzenie dwóch obszarów zainteresowań – malarstwa i tkaniny na płaszczyźnie jednego obrazu. Bawię się łączeniem technik, eksperymentuję, poszukuję nowych rozwiązań.
W swoich obrazach tworzę świat kobiet pięknych, chociaż czasem okaleczonych, świat kobiet-lalek i folkowych matrioszek, które pod kolejnymi warstwami ukrywają swoje największe tajemnice. Malując postaci kobiet, których kontury ciała wyłaniają się z ornamentalnych wzorów, próbuję pokazać złożoność natury kobiecej. Poruszam problem akceptacji siebie i ulotnego dążenia do ideału. Zwracam uwagę na szerokie pojęcie piękna, jego pewną niedefiniowalność i względność. Używam form lalek, żeby podkreślić nierealność i przerysowanie wykreowanej przez media postaci kobiety idealnej, często przypominającej bardziej lalkę niż żywą postać.
W najnowszych pracach multiplikuję motywy związane z kobiecością (matrioszki, buty, sukienki) oraz organy (mózgi, serca) po to, aby stworzone w ten sposób kompozycje działały z większą mocą. Powtarzającym się elementem graficznym w moich pracach jest rysunek przerywanych linii, nasuwający skojarzenia ze stebnowaniem, szyciem, tworzeniem sieci zagmatwanych linii wykrojów krawieckich, ale i szkicowym zaznaczaniem linii cięcia przy korekcie chirurgii plastycznej ciała.